neděle 23. března 2014

Týden s Vampýrskou akademií - SOUTĚŽ


Máme tu závěr Týdne s Vampýrskou akademií a s ním i slibovanou soutěž. Můžete soutěžit o propagační materiály, které si pro vás připravilo nakladatelství Domino, kterému bych chtěla poděkovat, že mi umožnilo se toho projektu zúčastnit a udělat svým čtenářům radost. 

Protože mi balíček s cenami ještě nepřišel nebo možná přišel (to je větší pravděpodobnost), ale pošta se neuráčila mi hodit do schránky lísteček, takže se tam v pondělí vydám a zeptám se. Jen trochu odbočím - taky máte takový problém s poštou? Mně už začínají pěkně štvát, protože si myslím, že jim neplatíme málo za dopravu, poštovné atd., a přesto si dělají, co chtěj. No nic, balíček by měl obsahovat plakáty, placky, tričko a filmové vydání VA - to jsou pěkné ceny, nemyslíte? Až uvidím přesně kolik toho je, tak se rozhodnu, jestli bude jeden výherce nebo ceny rozhodím do více balíčku. To se nechte překvapit. :)


Ještě vám tu hodím pravidla a pak už můžete jít soutěžit :)
  • 1. Soutěž probíhá od 23. 3. - 15.4. (23:59)
  • 2. Výherce bude vylosován v následujícím týdnu.
  • 3. Pro účastníky s doručovací adresou v ČR.
  • 4. Každý se může zúčastnit pouze jednou, ale pro větší šanci máte k dispozici vstupy navíc.

SOUTĚŽNÍ FORMULÁŘ 


Nezapomeňte navštívit i zbylé blogy, které se účastní projektu, tam na vás totiž čekají jiné ukázky:

3 komentáře:

  1. ahoj chtěla jsem se zeptat co znamenají u soutěže ty vstupy navíc..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypisuji si jména zúčastněných do excelu, pokud vyplníš formulář (jméno, mail a otázka...) bude tvoje jméno na seznamu jednou. Pokud vyplníš ty vstupy navíc, přidám tvoje jméno na seznam např. dvakrát - takže se tvoje jméno vyskytne na seznamu vícekrát, tím pádem máš větší šanci v losování. :) Snad jsem ti to trochu vyjasnila. :)))

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář. :)